Sivujen suojelija

Sivujen suojelija

maanantai 4. huhtikuuta 2011

IluVon66 uudelleensanoittaa biisin jos toisenkin. Osa 3

Tervehdys Kädelliset!

Kaikkihan tietävät Toto Cutugnon esittämän kappaleen l' Italliano tai Kari Tapion Finski version; Olen Suomalainen.
Tässäpä enemmän nykyhetkeen iskevä versio! Totokin tykkää!!!




P' SUOMALAINEN

On Eu:n sorron alla,
Tää koti mulla mainen,
Mä Soinista laulan,
Olen P' Suomalainen


Voi jospa tietäisivät maailmalla,
miten ääniä saa lupaamalla,
On täällä Timo, jonka lupauksista aikaan saisi aika monta valtamerta
On täällä monta Soinilaista, mutta
Niin paljon maahan muuttanutta
Nyt ettei siitä riitä kertojaksi Halla-ahot eikä muut oikeisto tahot...
On täällä vaalit raskasta työtä
Ja siinä harvemmin on onni myötä,
Sen tietää vain, yksin P' Suomalainen


kertosäe:
On Eu:n sorron alla,
Tää koti mulla mainen,
Mä Soinista laulan,
Sillä oonhan P' Suomalainen


Mä takauksista laulan,
On siinä Eu ja Kreikkalainen

EU:n sorron alla,
Elää P' Suomalainen


On tässä maassa itsepäinen kansa,
Ihmiset jos pitää Soinistansa,
Ei siinä erottaa muu, silloin voi kuin yksin Kokoomus ja Keskusta vain,
Me käymme vaalipaneeliin sielu surren,
Mutt' vastaan intämme hammasta purren,
Me vaalin jälkeen käymme vaaliin nähdäksemme,

perin köyhän saaliin?
On täällä vaalit raskasta työtä
Ja siinä harvemmin on onni myötä,
Sen tietää vain yksin P' Suomalainen


kertosäe

kertosäe


OSTAISITKO KÄYTETYN AUTON TÄLTÄ MIEHELTÄ?


No....Kyllähän IluVon Timpalta ostaisi........vaikka kaksi!

Kohta meissä kaikissa asuu pieni PERSU!


1 kommentti:

  1. io finlandese,,,
    io anche europeo,,,
    io anche enfatico,,,
    e autoritario,,
    e fanfarone
    e disprezzo
    etc,,,

    VastaaPoista