Sivujen suojelija

Sivujen suojelija

sunnuntai 1. joulukuuta 2013

LOTON JÄTTIPOTTI MENI KAHDELLE


ONNEKSI EN LOTONNUT! Eilen meni loton jättipotti...13 miljoonaa tai jotain....jakoon kahdelle.....eli hyvä ettei tullut rivejä laitettua sisään. Minua ÄRSYTTÄÄ jakaa mitään toisten kanssa ja kaiken lisäksi nyt olisin saanut tuosta 13 millistä vain kolmas osan! EIHÄN SE RIITÄ MIHINKÄÄN! Hermot olisi mennyt ja yöunet – koko ajan olisi pitänyt miettiä, että keitä ne muut voittajat olisivat. Varmaan olisi pitänyt lopulta yrittää ottaa selville ne hemmetin ROSVOT ja yrittää päästää ne päiviltä.

Toisaalta multa menee lottoamiseen aina enemmän rahaa kuin muilta (silloin kun lottoan - onneksi harvoin). Nimittäin teen aina saman rivin KOLMEEN KERTAAN.
Ai miksikö? No siksi – että VOITTAISIN ENEMMÄN. Nimittäin jos potti olisi esim. 4 miljoonaa ja mulla osuisi sekä jollain toisella - kumpikin saisi silloin 2 miljoonaa....MUTTA kun olen tehnyt saman rivin kolmeen kertaan, niin kyseisessä tapauksessa tulee yhteensä neljä osumaa eli potti menee jakoon neljällä eli jokaiselle osumalla jää yksi miljoonaa. Ja kuten kerroin olin tehnyt saman rivin kolmesti → summa summarum → minä saan KOLME MILJOONAA ja se toinen onneton vain yhden miljoonaan. Tässä tapauksessa minua ei enää harmita niin paljon ja saan ehkä mielenrauhan.

AI NIIN!...Miksi kaikki muut sanovat aina, että ”pienempikin voitto riittäisi, on se vaan niin paljon yhdelle!” - mutta sitten kun on jättipottikierros niin lototaan hullun kiilto silmissä tavallista suuremmilla summilla ja useampaan kertaan!


2 kommenttia:

  1. Mitäs von Ile 66 ostais milleillänsä?
    Minne/ mihin sijoittaisi?

    Meitziboi lahjoittaisi köyhille 4 millistä 3.

    VastaaPoista
  2. ....anna mulle...mie oon köyhä

    VastaaPoista